שלום רב לאחר שסירבתי לדירה (הראשונה) שמשרד השיכון הציע לי, הגשתי בקשה להנמכת קומה. הוועדה אמורה הייתה לקבל החלטה בפברואר ואולם טרם קיבלה החלטה עד עתה. השבוע הציעו לי דירה שוב בקומה גבוהה (עוד בטרם התקבלה החלטת הוועדה) ואני לא יודע האם עלי לקבלה או לסרב. עמידר אמרו שיהיה ניתן לכתוב ולבקש שלא להחשיב זאת כסירוב שני האם נכון לחתום על ויתור ולהיאבק על הנמכת הקומה? תודה
שלום רב,
אנא צור קשר על מנת לקבל ייעוץ פרטני למקרה שלך
0506522249
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בהתאם לדבריך אשתך הדיירת המוגנת. היא אשר קיבלה את הזכויות של הוריה. בהתאם לחוק הגנת הדייר ניתן להסדיר הכל בהסכם הגירושים שיאושר על ידי בית המשפט: "דייר של דירה שנפרד או שנתגרש מבן-זוגו א...
המשך תשובה