יש לי דירה יחידה שרכשתי מעמידר לפני שנה. גרתי בדירת העמידר בשכירות 20 שנה לפני הרכישה. אני מתכוון למכור את דירת העמידר שרכשתי לאחר שנה מיום רכישתה בכדי לרכוש דירה גדולה יותר. האם אהיה זכאי לפטור מס שבח במכירת דירת העמידר למרות שלא החזקתי בדירה 18 חודשים?.
שלום רב,
חלק מתנאי הפטור הנו כי הדירה תהיה בבעלותך 18 חודשים טרם המכירה.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, שאלותייך דורשות בדיקה. יש לבדוק איזו זכות רכש. במידה והתגורר עם הדייר המוגן חצי שנה טרם פטירתו הוא זכאי להכנס בנעלי הדייר המוגן ולהיחשב כדייר מוגן בעצמו. אשמח לעמוד לרשותכם לביצוע הבדיק...
המשך תשובה