יש לי דירה יחידה שרכשתי מעמידר לפני שנה. גרתי בדירת העמידר בשכירות 20 שנה לפני הרכישה. אני מתכוון למכור את דירת העמידר שרכשתי לאחר שנה מיום רכישתה בכדי לרכוש דירה גדולה יותר. האם אהיה זכאי לפטור מס שבח במכירת דירת העמידר למרות שלא החזקתי בדירה 18 חודשים?.
שלום רב,
חלק מתנאי הפטור הנו כי הדירה תהיה בבעלותך 18 חודשים טרם המכירה.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בהתאם לסע` 131 תת סעיף 10 לחוק הגנת הדייר: "בעל הבית רוצה להרוס את המושכר או את הבנין שבו נמצא המושכר כדי להקים במקומו בנין אחר, או לשנות את המושכר שינוי ניכר או לתקנו תיקון יסודי, וקיבל ...
המשך תשובה