דירה בדמי מפתח - דייר מוגן שהועברה מאביו שנפטר לבעלי שעזב את הבית אחרי 1/2 שנה שנפטר, ורק אני התגוררתי בה עם ילדיי. בזמן זה נחתם הסכם בין בעלי ואימו לחברה קבלנית לגבי 2 דירות לאחר מו"מ עם בעלי החליט להעביר את זכויותיו בדירה אחת 1/2 אלי ו1/2 לילדיי.1.הוא ואני נרשם כאפוטרופוסים לילדים והוא ישתתף במס הקניה . 2. מדוע מתעקשים להחתים את העו"ד על ההסכם ?האם יש ברשום מעלה איזשהוא סיכון לגבי דרישת חלק מהדירה עלידי בעלי ?אודה לתשובתך .
איה שלום,
שאלתך מבולבלת, ולא ברור מהי שאלתך הקשורה לענייני מקרקעין. נראה לי כי שאלתך מתאימה לפורום דיני משפחה, אלא אם כן תסבירי אותה באופן שונה.
בברכה,
דותן לוי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יש להסדיר את הכל במסגרת הסכם עם בעל הבית. מעבר לשכירות בזמן הפרוייקט אינה נחשבת נטישה. בעל הבית צריך לשלם את השכירות במסגרת הפרויקט. אתה צריך להמשיך לשלם את שכה"ד המוגן. בברכה, און צ...
המשך תשובה