אנחנו בשלבי צמיחה ומעוניינים לגייס עובדי מפתח ראשונים. להציע להם אופציות כחלק מחבילת השכר. מהי תקופת הבשלת האופציות המקובלת מהו ה-Cliff המקובל שמתחתיו עובד שעוזב לא זכאי לכלום? מהי המשמעות של מסלול המס רווח הון? ל איך קובעים את מחיר המימוש של האופציות בשלבים מוקדמים של החברה, ומה קורה לאופציות של עובד במידה והחברה נרכשת או אם הוא מחליט לעזוב לפני שהספיק לממש ?
(1).jpg)
ישראל שלום, השאלה לא ממש מובנת. כמובן אתה רשאי להעסיק עובדים בתנאי העסקה שאתה בוחר לנכון, אך בהתאם לחוק שכר מינימום וחוקי המגן. למידע נוסף, אתה מוזמן ליצור קשר....
המשך תשובה