שלום, אני עובדת כעשר משמרות בחודש שחלקן הן שישי ושבת. במשמרות שישי בלילה שנחשבות כחלק משעות שבת, יש לנו היתר לישון כשש שעות מתוך 12 שעות עבודה סה"כ. האם התשלום עבור שעות שינה הוא תעריף רגיל או שבת? תודה.
מרגו שלום
בעיקרון, משמרות שבהן העובד נדרש לשינה אינם חייבות בתשלום אלא אם הוסכם על כך בחוזה העובדה.
רצוי לעיין בחוזה מה התעריף אם בכלל וסוגיה זו נתונה לפרשנות.
גדי פכטר, עורך דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

באופן עקרוני מדובר בהלנת פיצויים. באפשרותך לתבוע הלנת פיצויים, ספק באם המעסיק ישלם הלנה בנסיבות העניין אולי ניתן להתפשר על סכום פיצוי. ...
המשך תשובה