שלום, האם צריך להנפיק לעובד טופס 106 עבור פעילות שהייתה רק בחודשים ינואר ופברואר?
שלום רב.
עליך להוציא עבור כל החודשים שעבד בשנת המס. פנה ליועץ המס של העסק שלך.
גדי פכטר, עורך דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פניו מדובר בתלוש פיקטיבי. על מנת שטיפים יהיו חלק משכר עבודה יש להעבירם בקופת המעסיק. על המעסיק לפרט בתלוש השכר בדיוק את השעות והתשלום בגינם. בכל מקרה יש חובה לשלם שעות נוספות בהתאם לחוק. על פניו מו...
המשך תשובה