האם אני יכול לתת במתנה לבנים שלי נדל"ן בארה"ב,ולמנוע בכך מחלוקות על הירושה,כולל הצוואות שם וכאן.מה הוא ההליך המומלץ ביותר.
איני מתמצא בחוקי המקרקעין /מיסוי מקרקעין בארצות הברית. פנה לעו"ד הבקי בכך.
אם אתה מעונין להעביר נכסים המצויים בארץ לילדיך אשמח להכווין אותך. פנה אליי בפרטי באמצעות הטלפון שלמטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום, שאלתך זהה לשאלה שנשאלה מטה, אשמח להשיב שוב: ככלל, עורכים הסכם/תצהירי מתנה ובהתאמה גם את כל הפרוצדורה הנלווית (לדוג`, דיווח למשרדי מיסוי מקרקעין). לשאלתך בעניין זהות מקבל המתנה : יש הבדל...
המשך תשובה