אמא נתנה לי דירה במתנה לפני שנתיים הדירה עדיין לא נרשמה בטאבו העורך דין טוען שייש הרבה בעיות עם הדירה ולשאלתי מתי הדירה תרשם הןא עונה זה יכול להמשך עשר שנים מה אני עושה למי לפנות תודה
אין זה המקום לתת תשובה לשאלה זו. כאשר את שוכרת עו"ד לקבלת שירות ומשלמת ממיטב כספך עלייך להבין שאת צריכה לקבל ממנו שירות. תקבעי פגישה. תבקשי ממנו פירוט על ההליכים שהוא נקט ומה מעכב את הרישום ותנסי להבי אם את רוצה להמשיך איתו או לא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דיברתי איתו כבר כמה פעמים בפני מי אוכל להתלונן האם מכתב למוקד התלונות של לשכת עורכי הדין יכול לעזור ?
אחי אחראי על הטיפול בדירה כולל ההשכרה שלה ,ואני רוצה לעבור לגור בדירה ,היות ונוצר איצלנו סיכסוך בין האחים רציתי לשאול אם אני יכולה לעקל את הדירה או להוציא את הדייר ? זה מאוד דחוף
תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב שלום, גם לאחר תום תקופת הצינון נכדך יכנס ב"נעלייך" לעניין מועד ושווי הרכישה של הנכס, אולם בחלוף תקופת הצינון ייתכן שיהיה זכאי לשימוש בפטורים אחרים הקבועים בחוק. אתה מוזמן ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה