שלום רב לפני שלוש שנים ההורים העבירו לידיי בהסכם מכר ללא תמורה את הדירה שלהם ואני מתגורר בדירה מזה ארבע שנים לפני הסכם המכר . שבע שנים ברציפות. היום הם תובעים לפינויי וסילוק עם הטענה של התנהגות מחפירה מצידי. האם יש להם זכות כזאת לפינויי וסילוק? לפי חוק המתנה ישנם שלוש דרכים לחזור במתנה לאחר שהם פנו לבית משפט לפינויי עקב התנהגות מחפירה מצידי האם הם יכולים בהמשך לבקש לבטל את הסכם המכר מסיבה אחרת?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רועי שלום, בהעברה ללא תמורה מהורים לילד אכן צפוי להיות פטור ממס השבח, מס הרכישה צפוי להיות 1/3 משווי המכירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות דירה שניה). לשאלתך אם נכון לקבלה במתנה כיום או ...
המשך תשובה