שלום רציתי להעביר דירה ללא תמורה לשלושת ילדי. האם יש צורך בתשלום מס שבח או מס רכישה.(הדירה נקנתה ב2012) האם יש אפשרות להעביר לקטין דירה ללא תמורה. תודה.
אפשרי להעביר לילדים.
העברה לקטין דורשת אישור בית המשפט לענייני משפחה.
יש פטור ממס שבח ויש תשלום מס רכישה בשיעור 1/3 מהמס הרגיל (זה יכול להיות גם שיעור 0).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נועה שלום, שאלתך פרטנית ולא ניתן להשיב עליה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה אישית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה