שלום רב, העברתי ללא תמורה דירה להורי (הייתי לקראת רכישה של דירה עם אישתי), העברה בוצעה בפברואר 2014. כיום אני מעוניין להשיב הדירה אלי ללא תמורה. כמה אשלם מס רכישה (יש לי דירה בבעלות עם אשתי) . ומה המשמעות להעברה ללא תמורה בתק' הצינון- האם הדבר אפשרי בכלל?
אפשרי להעביר דירה ללא תמורה בתקופת צינון.
מס רכישה -1/3 מהמס על דירה שנייה.
מס שבח- פטור. יחד עם זאת רשויות המס "פוקחות עיניהן" על עיסקאות מכר חוזר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קורין שלום, חזרה ממתנה בנכס מקרקעין הינו הליך מורכב ונדרש לייעוץ משפטי פרטני, אשר לא ניתן למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה