השנה, אחי שהוא מרובה דירות ומעולם לא מכר דירה, העביר לי במתנה דירה שקיבל במתנה מהוריי ז"ל לפי סעיף 62 לחוק. (זו דירתי השניה ומעולם לא מכרתי דירה). עד כמה שהבנתי העברה בין אחים שורפת פטור. השאלה שלי היא, מכיוון שהוא שרף פטור ואין לו כל כוונה למכור עוד דירה בתקופת המעבר, האם אני יכולה למכור היום את דירת המתנה שקיבלתי ממנו ללא תקופת צינון של 4 שנים? תודה מראש..
אם את מעוניינת את יכולה לפנות אליי/או לכל עו"ד אחר לייעוץ אישי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, עסקת מכר ללא תמורה (במתנה) חייבת בדיווח כמו כל עסקת מכר אחרת. לתשומת ליבך, העברה במתנה לאו דווקא תמנע חבות במס שבח עתידי שכן בתך תכנס בנעלייך לעניין מועד ושווי הרכישה המקוריים על ידך. מו...
המשך תשובה