אשתי ואני בעלי 80% מדירה ירשתי מאמי עוד 20%.החלק טרם נרשם בטאבו. רציתי להעביר לביתי את הדירה . האם יוטל עלי מס אם ארשום את ה20% על שמי ומייד אעביר לביתי?
במקרה כמו המתואר לא יוטל עליך מס שבח. מס רכישה יוטל רק אם לבתך דירה נוספת או ששווי דירת הירושה גבוה מ כ- 1.6 מ'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סיגל שלום, שאלתך קשורה בנהלי הבנק - יש לפנות אליהם ולברר את הנדרש בקשר עם הפרוצדורה. ככלל, עסקת המתנה צריכה שתהיה ללא כל התחייבות למתן תמורה כלשהי. מוזמנת ליצור קשר להכוונה פרטנית: 03-6344550. ב...
המשך תשובה