שלום רב ! נאמר לי, שבעבור מס רכישה על מגרש במתנה מבן לאב, נשלם רק שליש מס. אך התעוררה שאלה, מה הדין אם יש לי ולאשתי, כל אחד דירה משלו(נשואים). זאת תחשב לדירה שלישית? נשלם מס רכישה מלא? כל עוד לא בנינו על המגרש, בכל זאת יכול מס על ריבוי הדירות ???
המס הוא על ריבוי דירות. מגרש כל זמן שלא נבנה אינו נחשב כדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קורין שלום, חזרה ממתנה בנכס מקרקעין הינו הליך מורכב ונדרש לייעוץ משפטי פרטני, אשר לא ניתן למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה