שלום ברשותי דירה חדשה שקניתי בפטור ממס שבח ל 18 חודשים עד שאמכור את דירתי הנוכחית . שאלתי היא האם אוכל להעביר את הבית הנוכחי על שם אבי, ללא תמורה , במידה ולא אצליח למכור את דירתי הנוכחית . מהם ההשלכות לכך ? תודה רבה !
כן. ניתן להעביר דירתך הנוכחית בכדי לקבל את הטבת מס הרכישה לדירה יחידה.
המשמעויות הן בעיקר לעניין הבעלות. הדירה הופכת להיות דירתו של אביך לכל דבר ועניין.
בנוסף אם לאביך יש דירה כבר על שמו ההעברה תהיה כרוכה במס רכישה של אביך.
לייעוץ פרטני יותר אתה יכול לפנות אליי לסלולארי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קורין שלום, חזרה ממתנה בנכס מקרקעין הינו הליך מורכב ונדרש לייעוץ משפטי פרטני, אשר לא ניתן למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה