אני רוצה להעביר לאמי ללא תמורה דירת מגורים לאמי יש דירה משלה: 1. האם חל מס רכישה? 2 אם לדירה יש משכנתא על שמי והיא תשאר . התשלום משולם מהכנסה משכ"ד האם עדין העיסקה נחשבת כללא תמורה 3 יש לי דירה מגורים בה אני מתגוררת . בזמן רכישת שלמתי מס רכישה גבוה. מה האחוז זכיות שאני יכולה להשאר שומה בשותפות עם אמי ולהחשב שיש לי דירת מגורים אחת? תודה
1. יש מס רכישה.
2.לאור המשכנתא לא בטוח שניתן לבצע את ההעברה.
3. עד 1/3 שיישאר אצלך לא ייחשב כדירת מגורים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מייקי שלום, העברת הדירה במתנה ממך לבנך עשויה להיות פטורה ממס שבח ויכול שיחול חיוב של 1/3 מס רכישה - מאחר שלבנך אין דירה נוספת, אזי 1/3 מס הרכישה הינו בהתאם למדרגות דירה יחידה (על כן ייתכן שלא יחול חי...
המשך תשובה