שלום, ביצעתי את הבקשה ברשות המיסים וכעת אני צריכה לרשום בטאבו. לצורך הגשת הבקשה עלי לצרף שטר מכר. הבעיה היא שאני לא יודעת איזה שטר מכר עלי לצרף, לפי דעתי הרלוונטים הם אחד מהשניים האחרונים ( צרפתי מטה) אך בהסבר באתר רשום ששתי האופציות האלו חייבות להיות בתמורה, והרי אני בצעתי עסקה ללא תמורה . זה מה שכתוב באתר של הטאבו: לא יאושרו ולא יתקבלו שטרי מכר שאינם השטרות שצוינו לעיל והמפורטים להלן: * שטר מכר רפורמה (הכולל כתב התחייבות לרישום הערה בדבר העברה לזרים כחלק בלתי נפרד מהשטר) נספח א. * שטר מכר במקרקעי ישראל כולל רישום הערת הגבלה לזרים (הכולל כתב התחייבות ובקשה לרישום הערת אזהרה לפי סעיף 126 בדבר העברה לזרים כחלק בלתי נפרד מהשטר) נספח ד. * שטר מכר במקרקעי ישראל ללא רישום הערת הגבלה לזרים (הכולל הערה כי המכר אינו טעון ברישום הערה לזרים והחתומה בחתימה וחותמת נציג הרשות) נספח ה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דפנית שלום, ככלל, על מנת שעסקת המתנה תהא אותנטית ואכן תחשב ככזו שלא ניתנה תמורה כלשהי בגינה, הרי שעליכם לסלק את המשכנתא מהנכס קודם למתן המתנה (הן מבחינת הבנק והן מבחינה מיסויית). מוזמנת ליצור קש...
המשך תשובה