לי ולאימי יש דירה בשותפות 50% לכל אחד, לכל אחד מאיתנו יש גם דירה נוספת אני מעונין להעביר את ה50% שלי לאימי ללא תמורה( מתנה). האם יש כאן מקרה מס אם כן מה שיעורו?
מאחר ויש דירות נוספות לנעברת הרי שיש אירוע מס.
היא תשלם 1/3 מס רכישה (על החלק המועבר -50%).
יש פטור ממס שבח.
ניתן ליצור קשר לצורך הרחבה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בני שלום, שאלתך ספציפית וחסרים פרטים נוספים על מנת להשיב כהלכה במסגרת הפורום הרחב. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית: 03-6344550. בברכה, דניאל...
המשך תשובה