אחי מעוניין להעביר אחוזים מזכויות שקיבל בצו ירושה אליי, האם מדובר ברישום בטאבו בלבד?
שלום,
ראשית לא מדובר "רק" בעהברה בטאבו אף פעם, תמיד חייב להיות מגובה בהסכם מתנה, תצהירי מתנה והצהרה לרשויות המס. מעבר לזה בין אחים יש לבדוק את מקור הירושה כדי לדעת אם נכנס לגדר הפטור של מתנה בחוק.
נשמח לעמוד לרשותכם במתן מענה נוסף
רינה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנינה שלום, שאלתך אינה ברורה לי - האם את מתכוונת במקרה בו הנעבר ירצה למכור את הדירה ולנצל פטור במסגרת המכירה? ככל שזו כוונתך, אזי לא ניתן ללא תקופת הצינון הקבועה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פ...
המשך תשובה