שלום לך. בעלי רוצה להעביר את החלק שלו אליי כדי שנוכל לשלם חובות שלו מבלי שיעקלו לו את הנכס אם לא יעמוד בתשלומים רצוף. העברה היא מתנה/חינם. האם עו"ד גובה על זה תשלום?
העברהללא תמורה כרוכה בתשלום שכ"ט עו"ד. לפחות ככל שהיא נעשית על ידי משרדי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, עסקת מכר ללא תמורה (במתנה) חייבת בדיווח כמו כל עסקת מכר אחרת. לתשומת ליבך, העברה במתנה לאו דווקא תמנע חבות במס שבח עתידי שכן בתך תכנס בנעלייך לעניין מועד ושווי הרכישה המקוריים על ידך. מו...
המשך תשובה