שלום שמי דורית אני ובן זוגי קנינו דירה ביחד לפני הנישואים כאשר נפרדנו חתמתי על מסמך העברה ללא תמורה על הדירה בפועל חזרנו מהר זה לחיק זה והתחתנו הוא חתם לי על מסמך ביני לבינו שהוא מחזיר לי את זכויותי בדירה כעת אנו בהליכי גירושים והוא טוען שהמסמך הראשון תקף בית הדין הרבני סילקו אותי ואת הבת שלי מהדירה והשאירו אותו לגור שם תוך התעלמות מוחלטת מהמסמך האחרון עד היום הדירה רשומה על שנינו וכך גם בטאבו ובמשכנתא הוא לא ביצע את ההעברה בפועל אשמח לייעוץ
ראי תשובה באי מייל ששלחתי. ניתן ליצור עמי קשר בסלולארי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חיים שלום, העברת דירה מהורה לילד ללא תמורה פטורה ממס שבח. מס הרכישה הוא 1/3 משווי המכירה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי. ככל שלבנך אין דירה בבעלותו, אזי הוא יהיה זכאי למדרגות מס רכישה של דירה י...
המשך תשובה