2 אחיות ירשו דירה. האם במסגרת הסכם עיזבון כזה יכולה אחות אחת להעביר חלקה בדירה לאחות אחרת ללא קבלת תמורה כלשהי מהאחות. האם יהיה צורך להסביר מדוע מעבירה לרשויות המס?
אחיות יהיו זכאיות לעשות שימוש בפטור המתנה אם הדירה התקבלה בירושה מהורים או מסבים, אחרת יחולו דיני המס הרגילים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפרים שלום, ככל שהמגרש שבבעלותך ובבעלות אחותך ניתן לכם בירושה מהוריכם ז"ל/ הורי הוריכם ז"ל - אזי ייתכן שניתן יהא להעביר לאחותך את חלקך במגרש ולהשתמש בפטור לפי סעיף 62 לחוק מיסוי מקרקעין. מוזמן ליצור ...
המשך תשובה