שלום לך, לפני שנתיים קיבלתי מאמי את הדירה ואני גרה בה כבר 3 שנים. האם אוכל למכור אותה עכשיו וזה ייחשב בתוך תקופת הצינון? מה יקרה אם אמכור אותה עכשיו?
תקופות הצינון, למכירת דירה שהתקבלה במתנה באופן רגיל הינה 4 שנים אבל אם התגוררת בדירה 3 שנים אזי יחול פטור ( בהנחה שאין לך דירה נוספת).
אשמח לסייע,
רינה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בני שלום, שאלתך ספציפית וחסרים פרטים נוספים על מנת להשיב כהלכה במסגרת הפורום הרחב. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית: 03-6344550. בברכה, דניאל...
המשך תשובה