פורום העברה ללא תמורה - עסקת מתנה

עו"ד אורי טשקורי
עו"ד אורי טשקורי

עורך הדין ונוטריון אורי טשקורי הינו בוגר הפקולטה למשפטים והוסמך כעורך דין בשנת 2006 לאחר שהצטיין בבחינות הלשכה.

עוה"ד ונוטריון אורי טשקורי הינו בעל ניסיון של מעל 16 שנים בתחומי עיסוקי המשרד והשירות הניתן ללקוחות המשרד הינו ברמה הגבוהה ביותר.

 

משרד עורך הדין ונוטריון אורי טשקורי הינו משרד מוביל בתחומו אשר עוסק בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, מקרקעין נדל"ן, צוואות וירושות ודיני משפחה. לעורך הדין ונוטריון אורי טשקורי ניסיון רב בתחום המקרקעין על כל רבדיו, בדגש על העברה ללא תמורה, עסקאות מתנה בתוך המשפחה, הליכי ביטול עסקאות מתנה, מיסוי מקרקעין וכו', כמו גם ליווי עסקאות מכר וקנייה של דירות יד שנייה, עסקאות אופציה, רישום בתים משותפים, מכר מגרשים לבנייה, הסכמי שכירות ועוד.

עורך הדין ונוטריון אורי טשקורי נותן דגש רב במתן מענה מיטבי וכולל ללקוח תוך לקיחה בחשבון של מיכלול השיקולים וכן שיקולי מס. משרד עוה"ד ונוטריון אורי טשקורי הינו בעל ניסיון בעריכת מאות עיסקאות מכר ועיסקאות העברה ללא תמורה, מאות צוואות ומאידך עשרות תיקי התנגדות לצוואה לרבות תיקים מורכבים ביותר, הסכמי מתנה ומאידך תיקי בית משפט העוסקים בביטול מתנה, הסכמי ממון בין בני זוג נשואים, הסכמי חיים משותפים, הסכמי הורות משותפת ועוד.

 

משרד עורך הדין אורי טשקורי שם דגש על נגישות וזמינות עבור לקוחותיו ומקפיד להעניק טיפול מקצועי ויסודי תוך שקיפות מלאה עבור הלקוח בעת ניהול התיק.

אודות הפורום

עיסקאות העברה ללא תמורה עיסקאות מתנה של מקרקעין בכלל ודירות מגורים בפרט בין בני משפחה הינן בין העיסקאות הנפוצות ביותר בתחום המקרקעין.


עיסקאות אלה שונות במהותן ממכר רגיל של מקרקעין דירת מגורים הן באופן ביצוע העיסקה והן מבחינת היבטי המס השונים מעיסקת מכר "רגילה". בעסקאות העברה/מכר ללא תמורה קיימות הטבות מס ואולם מאידך קיימות "תקופות צינון" במכירת הנכס לאחר קבלתו ללא תמורה דבר המחייב תכנון ארוך טווח טרם ביצוע העיסקה.

 

בפורום זה יינתן מענה ראשוני לעסקאות מכר ללא תמורה של מקרקעין ודירות לרבות מענה לשאלות הקשורות במיסוי בעיסקאות מעין אלה. יש לזכור כי בכל עיסקת מקרקעין, יש להיעזר בשירותיו של עו"ד מקרקעין המנוסה בתחום, בכדי להימנע מעוגמת נפש כמו גם מתשלום מס ביתר.
 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-6112879



למעלה