שלום וברכה, אני רוצה לנסות לגבות חוב מחברה ללא נכסים שנוצר כבר לפני שנה וחצי. מדובר בחברת יחיד שכרגע לא פעילה. האם יש אפשרות לדרוש הרמת מסך לגביית החוב מהבעלים?
שלום לפונה,
שנה וחצי זה אינו חוב ישן במחוזותינו.
כל מקרה יש לבחון לגופו מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ ספציפי.
בכבוד רב
יוסי גנון, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יוסי גנון - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532802
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סוגית ביטול מכרזים הינו סוגיה כאובה מאד. פעמים רבות המזמין מבטל את המכרז בשל טענות תקציב, ולפעמים לצורך שיפור עמדות עבור צדד ג` שמיועדים לכאורה להשתתף במכרז. אם פיצוי בגין מכרז הינו קשה, הרי שפיצוי ...
המשך תשובה