במקום עבודתי אני מקבל תשלום מלא על מחלה מהיום הראשון מזה שנים.. האם ביטול ההטבה הנ"ל באופן חד צדדי ע"י המעסיק הינה הרעת תנאים ומאפשרת הוצאת מכתב התפטרות בדין מפוטר? תודה,
ביטול תשלום דמי מחלה מהווה הרעת תנאים. לעניין שאלתך השנייה פנה לייעוץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב במסגרת ראיון עבודה חובה על המעסיק ליתן הודעה לעובד בדבר תנאי העסקה (לא רק שכר) האם ניתנו? חשוב להבין אילו סעיפים בעיתיים מבחינתך והאם הצפת בפני המעסיק את הבעיתיות ומה תגובתו. את מוזמנת לפ...
המשך תשובה