אני פרילנסר בתחום הטכנולוגי, מהנדס מחשבים, ואני עובד על פרויקטים לחברות שונות בתעשייה. כבר 5 שנים אני עובד באותה חברה באופן קבוע, לא במשמרות אבל מצטרף לפרויקט ועובד בו במצטבר 100 שעות בחודש. האם מכורח זה אפשר לתבוע על יחסי עובד מעסיק למרות שבעקרון הייתי פרילנסר בהגדרה המקורית?
שלום רב
חשוב להבין את מלוא נסיבות המקרה וכן לבדוק את הסכם מתן השירותים.
כך לדוגמה יש לשאול האם הענקת בתקופה זו שירותים גם לחברות אחרות ? האם מנעו ממך חוזית לעשות כן? ועוד ועוד שאלות שיש לבחון.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקולבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום הסיבות לכך , שמקבל השירות אינו משלם לנותן השירות ( פרילנסר) , עשויות להיות שונות : כגון חוסר יכולת כלכלית / קשיים כלכליים , של מקבל השירות, בעיות או אי התאמה , עם העבודה שבוצעה ע"י נותן השירות...
המשך תשובה