שלום רב, המעסיק שלי מתכוון להעביר את משרדי החברה למקום אחר במרחק של כ- 20 ק"מ מהמקום העכשווי. האם אני יכול להתפטר ולקבל פיצויי פיטורים?
שלום בנימין. העברת מקום העבודה, אף למרחק קצר יותר, יכולה להיחשב להרעת תנאים ובכפוף לתנאים, יכול שתהיה זכאי לפיצויי פיטורים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סילבי שלום כן אפשר לשנות את ההסכם ובלבד שני הצדדים מסכימים על שינוי זה ביניהם , משכך הנך מוזמנת לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע וייעוץ ...
המשך תשובה