שלום רב, עבדתי כפרילנס בפרויקט במשך כארבעה וחצי חודשים. היינו כ-50 עובדים בפרויקט, הרוב שכירים ומספר קטן של מגישי חשבונית. האם מגיעות לי שעות נוספות כמו לשכירים? עבודתנו הייתה זהה לחלוטין. אודה התייחסותך
שלום רב,
משכורת שמשולמת לעצמאי (פרילנסר) גבוהה בד"כ משכרו של שכיר, כיוון שהיא מגלמת את ההוצאות הסוציאליות, שעות נוספות וכו' לכן סביר להניח שלא ישולם לך בגין שעות נוספות אלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נאוה שלום בקליפת אגוז ניתן לומר כי פרילנסרים בישראל נהנים מגמישות גבוהה יותר בקביעת שעות עבודה ,כן בבחירת פרויקטים לעבוד עליהם, כמו כן הם גם יכולים להפיק יתרון ממידע וניסיון עשיר שהם רואים מרחוק ...
המשך תשובה