שלום, יש לי חבר שהוא בעצמו פרילנסר. לעיתים, אני מסייע לו בכתיבת כתבי בי-דין. הוא עצמו משלם מע"מ וכו'. האם עליי, בתור "שוליה" שלו יש חבות מסוימת? הרי יוצא שאם אני אשלם מע"מ יש כאן תשלום כפול... אשמח למידע כללי בעניין.
שלום רב
ככל ואתה נותן שירותים לחברך הוא משלם לך את המוסכם + מע"מ ואתה מוציא לו חשבונית מס על העסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לקבל את מלוא המידע על אופי העסקתך. האם מדובר במקום עבודה יחיד? מה שכרך כפרילנס וכד`. יכול שמבחינת הפסיקה הינך נחשבת לעובדת שכירה ואת זכאית למלוא התשלומים להם זכאי עובד שכיר. את מוזמנת ...
המשך תשובה