שלום, קבלן כוח אדם מכוח איזה חוק מוסדר? האם צריך עו"ד כדי שיהיה קבלן כוח אדם? מה צריך לעשות?
ניסים שלום
מי שמעונין לעסוק כקבלן כוח אדם חייב לקבל רישיון מטעם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, וזאת מכוח חוק העסקת עובדים על-ידי קבלני כוח אדם, התשנ”ו-1996, שדורש היעדר הרשעות כמבוקש בהוראות החוק גם בעלי ניסיון של שלוש שנות ניסיון בניהול כוח אדם, רצוי להסתייע בעו"ד כדי לטפל בעניין מכאן הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע וייעוץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אמילייה שלום אכן נכון משך ההעסקה מהווה מבחן אחד מכמה מבחנים נוספים אחרים שבית הדין לעבודה בוחן בבואו לקבוע אם התקיימו יחסי עובד מעביד, ביחס למבחן זה הנטייה היא ככל שמדובר בזמן ארוך יותר כך ייטה יותר...
המשך תשובה