עבדתי כפרילנסר על בסיס חשבוניות חודשיות לאחר 3 שנים החליטה החברה לסיים את ההתקשרות באופן מיידי וללא עריכת שימוע, בטענה שאני קבלן חיצוני. רציתי לדעת מהם הסיכויים שלי להגיש תביעה להכרה בדיעבד כיחסי עובד-מעסיק?
שלום רב חל איסור להעסיק בשעות נוספות מעבר ל 12 שעות. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה