הודיעו לי על סיום עבודה בטלפון. לפני שימוע. מה הדין? אני עובד 3 חודשים בחברה.
שלום רב
ככל הנראה המדובר בפיטורין שלא כדין אולם חשוב לבחון את מלוא נסיבות המקרה.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך הזמנת פרטים והמשך בדיקה בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סילביה שלום התפטרות כדין פיטורים, משמעה כי העובד התפטר בשל הרעה מוחשית, בתנאי עבודתו אצל המעסיק, ויהיה זכאי לאותן זכויות של מפוטר, ובהן: פיצויי פיטורים לעובד הנמצא מעל שנה באותו מקום עבודה ועוד. ב...
המשך תשובה