הודיעו לי על סיום עבודה בטלפון. לפני שימוע. מה הדין? אני עובד 3 חודשים בחברה.
שלום רב
ככל הנראה המדובר בפיטורין שלא כדין אולם חשוב לבחון את מלוא נסיבות המקרה.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך הזמנת פרטים והמשך בדיקה בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניקול שלום במקרה שאין חוזה כתוב, והתגלעה מחלוקת , ניתן להסתמך על ראיות כמו הודעות דוא"ל, התכתבויות וחשבוניות שהוחלפו בין הצדדים. עם זאת, בכל אופן סיטואציה זו ,מקשה על הוכחת תנאי ההסכם , הנך מוזמנת ל...
המשך תשובה