חבר שלי כרגע חייל בדובדבן והוא נכנס לשטחים באופן שגרתי לבצע מעצרים. שמתי לב שלאחרונה הוא נהיה יותר אפתי וחסר חשק לבילויים ובאופן כללי לצאת מהבית. כשניסיתי לדבר איתו על זה אמר שיש דברים שהוא ראה בשירות ולא אמורים לראות, זה ממש הלחיץ אותי אבל הוא לא הסכים לפרט. האם זה נחשב פוסט טראומה? האם ניתן להביא לשחרור מוקדם בגלל זה?
הדברים שמתאורים יכולים להיות בהחלט תחילה של מצוקה נפשית בעקבות שירות הדורשת התייחסות, טיפול ולפעמים גם הכרה. יש היום ביחידה מודעות לאפשרות התפתחות הפגיעה. אשמח לשוחח יותר בע"פ ואני לרשותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שירן צמח
055-4532818
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, כדי לקבל הכרה יש לעבור מספר שלבים, ראשית להיות בעל אבחנה רפואית (ניתן לפנות לפסיכיאטר או ליחידה לתגובות קרב), לאחר מכן להגיש תביעה למשרד הביטחון ולפרט בפניהם את האירוע שגרם להלם הקרב. אשמ...
המשך תשובה