שלום, אני אם חד הורית ואני מטפלת בבני שהוכר כהלום קרב. האם יש אפשרות שמגיעים לי כספים מהמדינה? תודה מראש
שלום, לצערי התשובה היא שלילית, הזכאות היא של הבן ורק שלו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שירן צמח
055-4532818
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, קיימות קבוצות תמיכה אותן מארגן אגף שיקום נכים, להלומי קרב וכן לבני/בנות זוג של הלומי קרב. יש מיזמים פרטיים שמארגנים קבוצות תמיכה וכדאי לבדוק עליהם ברשת או לשאול עובדי רווחה. בהצלחה...
המשך תשובה