הילד שלי נמצא על הרצף האוטיסטי, יש לי כמה חוו"ד שתומכות בכך, אע"פ כן ביטוח לאומי מכיר בו רק ב 50 % תחת ADHD האם יש משהו שניתן לעשות?
שלום רב;
בוודאי שניתן לעשות, צריך לבדוק את חוות הדעת ובהתאם לאמור בהן להגיש ערר (ככל ולא תמו הימים - 60 יום מהחלטת וועדה ראשונה) או להגיש ערעור לבית הדין לעבודה. (גם פה יש זמן קבוע בחוק).
בהצלחה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
