האם בהגשה לתביעת ילד נכה צריך כל כמה שנים לחדש את התביעה או שזה אוטומטי?
שלום רב;
התשובה תלויה בסוג הליקוי, כאשר המצב הרפואי עתיד להשתנות הם בד"כ מזמנים לוועדה נוספת.
בד"כ ביטוח לאומי הם אלו ששולחים מסמך תזכורת לפני סוף התקופה ומבקשים לשלוח מסמכים נוספים.
ככל ולא נעשה כן והנכות עומדת להסתיים אפשר להגיש תביעה להמשך זכאות.
בהצלחה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
