שלום, האם בפרויקט פינוי בינוי שמשלב זכויות מכח תב"ע ישנה (אושרה לפני 1989) וכן זכויות מכח תמ"א 38, יש מניעה עקרונית כלשהי מלקבל את מלוא ההקלה של הגדלת זכויות הבניה לתב"ע ישנה ב-16% משטח המגרש (6% כללי,5% הקלת קומות, 5% מעלית) וזאת לפי תקנה 9 לתקנות התכנון והבניה (סטיה ניכרת מתכנית)? האם זה תלוי ב"טוב ליבה" של הוועדה המקומית או בפרמטרים נוספים כלשהם? אני רוצה לדעת האם כעקרון מקובל לבקש ולקבל את זה בפרויקטים של פינוי בינוי הכוללים זכויות מכח תב"עות קיימות וכן בנוסף זכויות מכח תמ"א 38. תודה מראש.
שלום רב,
שאלתך הינה במישור של ייעוץ אישי
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

העניין איננו רק משפטי כי אם הנדסי מקצועי. יש להיוועץ במומחה אינסטלציה. אם אין מניעה ואין פגיעה בהולכה של המים, נראה שהעניין הינו בגדר החלטה של אסיפת כלל בעלי הדירות....
המשך תשובה