שלום- לגבי סמכויות נציגות הבנין. לאחרונה הוחלט להעביר את סמכויות הבניה לבימש ומשם לכונס נכסים. הכונס כבר עושה הכל כדי לאתר קבלן ולפתע הנציגו החליטה למנות עו'ד פרטי בתשלום כדי לשאת מו,מ עם הקבלן העתידי. 1- לציין שיש עו"ד מטעם הדיירים המקבל משכורתו מהיזם. מדוע לא פנו אליו שיעשה את המו"מ או לחילופין לבקש התפטרותו ומינוי עו"ד אחר במקומו.? 2- האם נציגות בעת תמא יכולה להכריח בעלי דירות לשלם מכיסם לעו"ד פרטי? 3- לציין שזו גחמה של נציגות .. נבקש להבהיר מהן כויותינו ומהן חובותינו... לציין שהם מאימים בתביעה ובעיקולים וכלל אין מסמך משפטי אלא יוזמה פרטית של אחד הנציגים .. בברכה
שירית שלום,
סמכויותיה של הנציגות נקבעות בהסכם. ככלל הנציגות איננה מוסמכת להטיל על בעלי הדירות לשאת בשכר טרחה של עורך דין (נוסף על עורך הדין שמייצג את בעלי הדירות בפרויקט). על מנת לקבל ייעוץ פרטני את מוזמנת לפנות למשרדנו לתאום פגישת יעוץ. בברכה, עו"ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן ניתן לכפות עליכם. ככל שהדירה החדשה, על התכנון הגרוע שלה, שווה יותר מהדירה הנוכחית הישנה- הרי שהסיכוי שלכם לעצור את הפרוייקט קלוש. דירה תכנון גרוע ניתן לשפר או לקבל פיצוי או שדרוג על מנת להגיע לתמו...
המשך תשובה