בעת עבודות תמ"א 38 חיזוק +ממד חברת הביטוח הפסיקה את הביטוח. העבודות מתנהלות כבר שנתיים , היזם/קבלן טוען שיש נזילה באמבטיה בביוב . מצד שני אין לי ביטוח מבנה . האם אני צריך להזמין בעל מקצוע או זה באחריות היזם

עליך להזמין מומחה שיבדוק מהיכן הנזילה ומי אחראי לה. אם זה כתוצאה מעבודות החיזוק אז יש להוציא דרישה ליזם ולבקש לתקן וכל שלא יתוקן לתקן בעצמך ולתבוע העלות מהיזם.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היטל השבחה חל תמיד על המוכר. אין היטל השבחה בזכויות הבניה שמכוח התמ"א. בכל מקרה מומלץ שהמוכר יפנה בבקשה לקבל מידע לגבי זה לעיריה, טרם החתימה על הסכם המכירה. בהצלחה...
המשך תשובה