האם ניתן לתבוע את העירייה לאחר קבלת ההסכמות ואישור יועץ התנועה דל העירייה וההסכמות לגבי זיקת הנאה בשצ"פ תנסוגה העירייה מהסכמות.
שלום יצחק,
יש לבחון את המקרה לגופו, לרבות סמכויות העירייה, הסתמכות הצדדים והנזק שנגרם כתוצאה מפועלה של העירייה.
המלצתי היא להתייעץ עם עו"ד.
בברכה,
מאור רובין, עו"ד
גיא פרבמן, משרד עורכי דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תמ"א טופס 4 מתקבל לכלל הדירות/הבניין. איני יודע לענות לך בדיוק אילו אישורים נוספים תצטרך בעת הבניה ולשם כך הייתי מציע לך להתייעץ עם מהנדס בניין בנושא...
המשך תשובה