האם ניתן לתבוע את העירייה לאחר קבלת ההסכמות ואישור יועץ התנועה דל העירייה וההסכמות לגבי זיקת הנאה בשצ"פ תנסוגה העירייה מהסכמות.
שלום יצחק,
יש לבחון את המקרה לגופו, לרבות סמכויות העירייה, הסתמכות הצדדים והנזק שנגרם כתוצאה מפועלה של העירייה.
המלצתי היא להתייעץ עם עו"ד.
בברכה,
מאור רובין, עו"ד
גיא פרבמן, משרד עורכי דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם אכן התוספת של הממ"ד והמפרסת והמעלית ושיפוץ החזיתות והחלפת החלונות ושיפוץ חדר המדרגות- הכל ביחד עדיין אתה חושב שדירתך לאחר התמ"א תהיה שווה פחות מדירתך הישנה במבנה הישן וללא כל השיפוטרים לעיל, אז בהח...
המשך תשובה