הגג בבניין בו אנו גרים צמוד לשתי דירות בקומה העליונה. האם בעלות זו על הגג יכולה למנוע מביצוע תמ"א 38 במסגרתו נבנית עוד קומה או שתיים? האם ניתן לקנות את הזכויות הללו במסגרת תמ"א 38 או שהדירה שתוקם תהיה חלקית של בעלי הדירות העליונות כיום?
אורה ואלישע שלום,
עסקאות תמ"א 38 רבות מתקיימות בבניינים שבהם שטח הגג מוצמד לדירה אחת או יותר.
העסקה יכולה להתבצע הן באמצעות מכירת הגג ליזם במסגרת העסקה והן במסגרות אחרות. אין זה מחייב שהדירות העליונות יהיו של בעלי הגג, אם כי זה הסדר נפוץ.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם מדובר תמ"א חיזוק- הם יהיו זכאים למימון דמי שכירות בתקופת הבניה אם מדובר בתמ"א הריסה ובניה- אין זכות סטטורית לכך. אם מדובר בפינוי בינוי- קיימת זכות כזו...
המשך תשובה