שלום. אני גר בבניין עם 2 כניסות. כניסה אחורית וקדמית. רציתי לדעת, האם עושים תמ"א 38 בבניינים כאלה? מפני שאולי צריך 2 מעליות וזה לא משתלם לקבלן כלכלית.
שלום רב,
במשרדי ישנם פרויקטים חתומים ובהליכי היתר מכוח תמ"א 38 של בניינים עם חמש ושש כניסות.
הכל שאלה של כדאות כללית וכלכלית של הפרויקט.
בברכה
גיא פרבמן, וע"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תעריף כזה אינו ריאלי. זה לדעתי מעיד גם על היזם. עליכם לבדוק שנית את היזם בכל הרמות (מסחרית, משפטיות, כלכלית כולל בעלי המניות של היזם) כדי שלוודא שבחרתם נכון, שהרי יזם הנמצא בתחום יודע לתמחר נכון את הד...
המשך תשובה