שלום, ברשותי דירה בבניין שחתם על תמ״א 38/1. כל הדיירים חתמו על חוזה מול יזם ואכן אנו עומדים להוצאת היתר ע״י עירית תל אביב. רציתי לדעת אם הדיירים יתבקשו לחתום על ההיתר ברגע שיינתן או שמספיקה החתימה על החוזה מול היזם. תודה!
דן שלום,
הבעלים נדרשים לחתום על הבקשה להיתר בעצמם או על חדי עורך דינם (באמצעות יפוי כח).
תודה
עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אתה צריך לבדוק עם היזם כיצד דווחה עסקת התמ"א ובאיזה פטור נעשה שימוש. בהצלחה נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות` ...
המשך תשובה