האם מי שאינו בעל דירה (אימו היא בעלת הדירה) יכול להתמנות כחבר נציגות במסגרת תמא 38/2?

אין חוק ברור בנקודה זו. יש הנחיות/המלצות של מינהלות מקומית/הרשות להתחדשות עירונית.
המלצה שלנו. בעלת הדירה תדהיה הדירה ותיתן יפוי כוח לבנה להשתתף בישיבה ספציפית שבה מקבלים החלטות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהסכמת הבנק, אפשר לרשום לטובתך קודם הע"א ורק אחרי רישומה ואחרי שעו"ד שלך יוודא שההערה נקיה וזכויותיך נקיות, תוכל להחזיר את הערבויות- לא לפני שקיבלת את הדירה...
המשך תשובה