האם תמ"א 38(2) מחייב לעלות 2 קומות ולשמור על חזית גם לדייר שלא חתם?

ככלל, אין חוק שמחייב קפיצה בקומות או שמירה על כיוונים.
אין מניעה חוקית לקבוע בהסכם מנגנון חלוקה המוסכם על הדיירים לגבי אופן בחירה, מי בוחר ראשון וכו' בהתאם לתאריכי החתימה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן להמשיך ולקבל היתרים מכוח תמ"א 38 עד 10/2022. עם זאת, יש עיריות, בעיקר אלו שלא אוהבות את התמ"א 38, "שגוררות רגליים" ולא ממהרות לקדם תמ"א בתקוה שהתוכנית תיעלם מהעולם. פינוי בינוי ממשיך- אין קשר. ...
המשך תשובה