שלום, בניינינו בתהליך צתמא 38 שמתמהמה ארוכות .. כולל שיפוץ הדירות הקיימות על חשבון הקבלן שגם זה מתמהמה כי הקבלן לא משלם לאנשי המקצוע....פשוט והשאלה 1-האם אפשר "לאיים "על החברה ב אי חתימה על טופס 4 כאשר יצטרכו מאיתנו בעלי הדירות חתימות אלו אם לא יבנו ויסיימו..?

בשלב הזה יש בידי הקבלו יפויי כוח ולא בטוח שהוא ישאל אותך או יבקש רשותך.
הוא עשוי לעשות שימוש ביפויי הכוח אשר בידיו לצורך הגשת מסמכים לעיריה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם השינויים חשובים, אתה בהחלט יכול לפעול ישירות מול ב"כ היזם והיזם לבקש את השינויים ולהסביר כי כפוף לתיקון הדברים תוכל לחתום. אם השינויים אכן הגיוניים יש סיכוי שיקבלו. בהצלחה ...
המשך תשובה