בבניין עם 6 בעלי דירות מגורים (7 תת חלקה כולל המחסנים שלהם לפי נסח טאבו)וכן אדם בעל מחסן 35 מ"ר (תת חלקה מס' 8 ) וכן בעל מכולת (3 תת חלקה) אשר כול החלקים נותנים בסה"כ 11 תת חלקה האם הסכמת בעלי הדירות מספיק כי לפי חישוב בעלי הדירות מהווים רק 64% אך מהווים 100% מבעלי דירות
גדעון שלום,
יש צורך בקבלת הסכמתם של בעלי המחסן והמכולת לביצוע הפרויקט.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי,
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תמ"א טופס 4 מתקבל לכלל הדירות/הבניין. איני יודע לענות לך בדיוק אילו אישורים נוספים תצטרך בעת הבניה ולשם כך הייתי מציע לך להתייעץ עם מהנדס בניין בנושא...
המשך תשובה