שלום רב, אני גרה בבניין משותף בן 4 קומות (2 כניסות, לא על עמודים) ברובע 3 (באיזור שאינו מוגדר לשימור) בתל-אביב. על גג הבניין יש דירה קטנה, ושאר הגג שייך לכל בעלי הדירות. מה אחזוי הבנייה המותרים בבניין שלנו? נמסר לנו ע"י אחד היזמים שפנינו אליהם כי קיום הדירה מאפשר להשלים את הקומה +1.6 קומות, דהיינו 2.6 קומות תוספת. האם זה נכון? אודה לתשובתך. רונית
שלום רב,
אכן יש באפשרותכם להשלים את הקומה הבנויה חלקית +1.6.
בברכה
גיא פרבמן, עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לראות את הוראות החוזה עליו חתמתם. ככל שאין התייחסות לכך בהסכם, והגעתם למבוי סתום, כלומר אין דרך אמיתית לקדם את הפרוייקט עפ"י ההסכם שנחתם, ניתן יהיה לבקש התרת ההסכם בטענה של סיכול ורצוי בדרך של הצהר...
המשך תשובה