שלום לעו"ד ראינו בנסח הטאבו כי חדרון פתוח בגג של 7 מטר, רשום על שם חברה שלא קיימת, אם אנחנו רוצים לעשות תמ"א בבניין, מה עלינו לעשות בקשר לזה. תודה, כוכי
שלום כוכי,
מציע שתתחילו בתהליך וכאשר תבחרו יזם לביצוע הפרויקט, הוא זה שידאג לטפל בכך. ככל וזו חברה קיימת דואגים לקבל הסכמתה וכלל ולא פועלים לפירוקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני לא מכיר חוק שמחייב דווקא ממ"ד בתמ"א 38/2. עם זאת עולם התכנון הינו רחב מאוד ומתבסס על הרבה מאוד תוכניות חדשות ישנות ועתיקות. תוכניות מקומיות, אזוריות וארציות, מדיניות כזו ואחרת, הנחיות מרחביות כאל...
המשך תשובה